29/11/2015

Je tu první adventní neděle a s ní tradiční předvánoční zdobení interiéru. Já jsem zatím zvládla jídelnu, zbytek domu na ozdobení ještě čeká. Opět u mě zvítězila jednoduchost, vlastně ještě větší než loni. Adventní svícen jsou jen různě vysoké svíčky na kousku břidlice, doplněné srnkou půjčenou od synovce :-) Možná ještě přidám nějaké větvičky. Na poličce je jelenní obrázek, který jsem nakreslila už na loňské Vánoce, ale pořád se mi líbí. Přidala jsem girlandu nakreslenou tuší, jmelí, světlíčka nacpaná do lahve a dalšího jelena, protože jelenů není nikdy dost.
Další dekorace je chlebíček s hvězdičkou, ale obávám se, že ta nám dlouho nevydrží... :-) Za nápad a recept děkuju Lucce z blogu NESTO, najdete ho tady.














Užívejte si předvánoční pohodu!
Markéta







2 komentáře:

  1. Krásný! Moc se mi líbí ty jednoduché adventní svíčky na břidlivoé destičce se srnečkou! <3 Já si pořádila jelínka zatím, ale chci více zvířátek, nějak jsem na ně úchylná letos :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně úchylná už dlouho, hlavně na "vysokou" :-) Synovec mi nabízel ještě žirafu, ale ta už by na Vánoce asi byla trochu extravagantní...

      Vymazat