19/08/2016

Pokud nemáte právě spoustu volného času, ani se na stránky Biano.cz nedívejte. Najdete tam totiž tolik inspirace, že se nebudete moci odtrhnout. Já jsem tedy nemohla. Inspirovat se můžete realizacemi českých i zahraničních designérů, vše je přehledně roztříděno podle místností, takže lehce najdete právě to, co vás zajímá. Mě zaujala sekce moderní domy. Bohužel v poslední době moc nestíhám sledovat, co se v české architektuře děje a tady jsem našla pohromadě spoustu zajímavých domů, včetně profilů jejich autorů. A mimochodem, je tu i sekce týkající se exteriéru a zahrady, což je pro mě taky jako dělané (naše zahrada by mohla vyprávět...). 




Druhá věc, kterou na Bianu najdete, je přehled produktů z nejrůznějších českých e - shopů, opět roztříděných podle místnosti nebo druhu zboží. Pokud tedy hledáte konkrétní věc, nemusíte procházet desítky e - shopů, ale stačí věc zadat do vyhledávání a vyskočí na vás stovky odkazů. Jelikož u nás je momentálně aktuální miminkovské téma, zaměřila jsem se právě na zařízení do dětského pokoje. Asi mi bude ještě dlouho trvat, než se ve všem zorientuju (snad to stihnu do porodu), ale pár super roztomilých věcí už jsem vybrala, alespoň pro inspiraci...




M.


6 komentářů:

  1. Gratuluju k očekávanému miminku a přeju hodně štěstí a vše ať jde hladce ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k bábätku:-)
    Aj k vášmu domčeku, stále sa mi páči:-). aj ja si dom doľaďujem, je tak trochu ako Váš- na prírodno, dorobíme pojazdné okenice z hranolčekového roštu, budú aj palisádou, nemáme plot...

    OdpovědětVymazat