10/08/2016

I když dnes není vůbec ideální počasí na focení, chtěla jsem se s vámi podělit o jednu novinku u nás doma, ze které mám velkou radost (vlastně to vůbec není novinka, ale tady na blogu ještě nebyla). Určitě jste podobné nástěnky z mříže už viděli na spoustě jiných blogů, většinou se používají v pracovně jako mood boardy. Já jsem ji využila v předsíni, kde jsme měli nad botníkem holou zeď a já se nemohla rozhodnout, jestli tam dát nějaké obrázky, nebo ji využít nějak praktičtěji a pověsit tam třeba poličky. A právě nápad s mříží řeší oboje - dají se na ni zavěsit jak dekorace, tak praktické věci jako klíče nebo módní doplňky.


Nejtěžší bylo sehnat mříž, která by odpovídala mým představám a byla co možná nejlevnější. Často jsem viděla používat mříž na popínavé rostliny z Ikea, já jsem chtěla něco víc industriálnějšího. Jako ideální řešení se nakonec ukázala síť používaná na výrobu gabionů - měla ideální rozměry i pevnost. Původně byla pozinkovaná, takže ji stačilo nastříkat bílým sprejem a bylo to. 









M.







23 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle a těch variant :)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Už se vidím, jak tam věším vánoční světlíčka a dekorace :-)

      Vymazat
  2. Nádhera, super nápad ..... moc se mi líbí ta možnost pořád to měnit !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní nápad jak oživit předsín. Přemýšlím o ní také, ale spíše do budoucna pro dceru do pokoje. U Vás vypadá perfektně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že do dětského pokoje je to taky super :-)

      Vymazat
  4. Perfektní nápad jak oživit předsín. Přemýšlím o ní také, ale spíše do budoucna pro dceru do pokoje. U Vás vypadá perfektně.

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní nápad jak oživit předsín. Přemýšlím o ní také, ale spíše do budoucna pro dceru do pokoje. U Vás vypadá perfektně.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to prima nápad, hlavně díky té variabilitě. Můžu se prosím zeptat, odkud je to zrcadlo vedle mříže? Děkuji. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrcadlo je z Ikea, ale máme ho už asi deset let...

      Vymazat
  7. Pěkné ráno,
    máte skvělé nápady,vypadá to moc pěkně , čistě a opravdu se mi to strašně líbí.
    Mějte prima den.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :-) I když za autorku nápadu bych se nepovažovala...

      Vymazat
  8. To je naprosto úžasný nápad. Už delší dobu řeším problém, kam věšet klíče, aby to bylo zároveň na dosah a taky to hezky vypadalo. Tak teď už vím! Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, máte pro ty detaily svělý cit a takový "lehký styl"! Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  10. V létě jsem se u Vás inspirovala a v průběhu podzimu dotáhla do konce. Děkuji ;) A kdyby jste se chtěla mrknout, jak to dopadlo u nás můžete tu:
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/11/kari-sit.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte to krásný! Já si u Vás zase prostudovala výbavičku pro miminko, to je u nás momentálně hodně aktuální :-)

      Vymazat
    2. Tak to mám radost, že jsem k užitku ;)

      Vymazat