18/12/2015

Aby to tu nebylo přehnaně vánoční, mám tu pár fotek z mojí výjimečně uklizené pracovny (teď už je zase všude spousta klubek a rozdělaných věcí). Udělala jsem si takovou malou předvánoční radost v podobě lapače snů, který jsem chtěla už dlouho. Nejdřív jsem měla v plánu si ho vyrobit, ale to bych ho asi neměla nikdy, tak jsem se rozhodla koupit si ho na Fleru a zároveň udělat radost prodávajícímu. Takže dvojitá radost.
Trávím teď v pracovně každou volnou chvilku, mám totiž rozpletených a rozháčkovaných asi pět věcí najednou a už potřebuju některé z nich dodělat. Nejsou to sice dárky k Vánocům, ale jednu věc jsem si slíbila do Vánoc stihnout (a snad vám ji brzo ukážu), poprvé taky zkouším plést na miminko - pro mého třetího synovce, který se narodí v únoru - a není to žádná legrace, docela s tím bojuju. A pak mám rozpletený svetr pro mě, který chci mít samozřejmě taky co nejdřív hotový...
 
 


 



 
 
 
 
 
 

 
 

2 komentáře:

  1. U vás je to moc krásné. Objevila jsem tuto "vánoční" inspiraci až dnes. A ta deka. A ty fotky.
    Díky za inspiraci...
    M

    OdpovědětVymazat