16/12/2015

Perníčky (a cukroví vůbec) jsem v posledních letech v podstatě nepekla. Jednak z časových důvodů a pak taky proto, že Štědrý den a 1. svátek vánoční trávíme s manželem u mojí sestry a její rodiny a další dny pak u manželových rodičů, takže vlastně vůbec nejsme doma (a tchýně peče asi dvacet druhů cukroví, které už po dvou dnech nemůžeme ani vidět...). Letos mám ale výjimečně před Vánoci víc času než obvykle, tak jsem dostala chuť perníčky zase zkusit. Pekla jsem podle receptu od Kitchenette, který mě oproti jiným receptům zaujal velkým množstvím medu, ten přece do perníčků patří! Zdobení jsem se bála, protože mi to nikdy moc nešlo. I tentokrát jsem nejdřív udělala polevu moc hustou, po naředění byla zase moc řídká a zahustit už jsem ji nemohla, protože mi došel cukr - no byl to boj... Ale nakonec z nich mám radost!















6 komentářů:

  1. Jsou nádherné! Moc jste šikovná. A ten svícen se zvířátkem (je to pes?), ten mě dostal, je boží!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A jsou i moc dobré, recept se osvědčil... Se psem by to možná bylo ještě vtipnější, ale je to srnka :- D

      Vymazat
  2. Viem ze je po Vianociach, ale az teraz som sa nejak dostala na tento blog. Tie pernicky su fakt krasne. A velmi pekne vyzdobene, uplne profesionalne.

    OdpovědětVymazat