23/02/2016

Už před časem jsem psala o plánu uplést si jednoduchý dlouhý svetr, který by mě zahřál i v té největší zimě. A tadá, je na světě! Použila jsem přízi od zn. DROPS - pletla jsem současně z DROPS Alpaca a DROPS Brushed Alpaca Silk na kruhové jehlici č. 6 a krásně to přibývalo. Návod na svetr najdete TADY. Je sice v angličtině, ale je tak jednoduchý, že ho určitě pochopí každý. Líbí se mi, že svetr je poměrně tenký a lehký, ale díky vlně krásně teplý.
 
 

 


 
 
M.

 
 
 
 

22 komentářů:

  1. Nádherný, nemůžu se do pletení dostat a větu "kdysi jsem taky pletla" nemám ráda, ale tak nějak to se mnou je ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pořádně začala až nedávno. Mám spoustu nápadů, co bych chtěla zkusit, ale ten čas... Nejvíc mě baví, když se s každou věcí naučím něco novýho, ještě nedávno bych nevěřila, že zvládnu copánky a přitom je to docela jednoduché...

      Vymazat
    2. jj, copánky jsou jednoduché, pouštěla jsem se i do dírkových, různě kombinovaných a taky to šlo. Třeba to pletení ke mě ještě někdy přijde, ale čepice a šály nekupuji :-)

      Vymazat
  2. Na brushed alpaca silk se chystám a zrovna hledám, co z ní uplést:o) Tenhle svetr je krásný, ale já bych v něm vypadala blbě (nejsem štíhlá éterická víla:o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky ne, ale radši budu šedá chlupatá kulička, než mrznout. Teplo nade vše! :-))

      Vymazat
    2. Jsi rozhodně drobnější než já:o) Já jsem i ramenatá a tyhle věci mi nesluší..
      Jak se ta vlna vůbec nosí, je fakt tak příjemná, jak všichni píšou? :o)

      Vymazat
    3. Jojo, nosí se moc příjemně. Akorát na začátku docela pouštěl chloupky, ale teď už mi to přijde lepší.

      Vymazat
  3. a jaká byla spotřeba vlny ;-)?

    OdpovědětVymazat
  4. je nádherný....vzor iba hladko mám veľmi rada....

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný, škoda,že neumím plést :-\

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný, škoda,že neumím plést :-\

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Ty jo, to asi ne, obávám se, že by byl neprodejný. Jenom materiál vyšel dost draho...

      Vymazat