20/03/2016

Krásné nedělní ráno! Víte co se včera stalo? Upekla jsem chleba! Řeknu vám, byl to teda nervák, ale ta radost, když se povedl, s krásnou křupavou kůrčičkou... :-) No prostě štěstí. Vlastně na tom není nic těžkého, pekla jsem podle receptu pana Cuketky KUK. Žádný kvásek ani hnětení, jen trocha trpělivosti pro přečkání dlouhého kynutí. A protože já té trpělivosti moc nemám, nechala jsem ho kynout jen 8 hodin a po poskládání těsta už jen než se předehřála trouba a taky se to povedlo. Mňam!











Užijte si zbytek víkendu!
M.





8 komentářů:

  1. Mňam. Čerstvý chleba a s vajíčkem, neznám větší mňamku. Máš můj obdiv, já se čehokoliv kynutého bojím. A mooooc pěkná utěrka/ubrousek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se kynutýho bála, ale ono se to skoro vždycky povede. A když ne, musí to přece být špatným droždím, ne kuchařkou ;-) A děkuju, utěrka je moje oblíbená. Ještě jsem měla oblíbenější proužkovanou, ale ta shořela :-D

      Vymazat
  2. Vypadá to úchvatně! Kynutého se už nebojím, ale chleba jo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle chleba je jednodušší než jiné kynuté věci, jen se všechno smíchá a čeká se, co se stane :-) Zkus to, určitě se povede!

      Vymazat
  3. Vypadá to lahodně..Chleba jsem ještě nezkoušela péct, ale naše teta ho pekla pravidelně, když jsem byla malá..A byla to bašta...Hezké Velikonoce přeji..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ilčo! Domácí pečivo je návykové, třeba takové rohlíčky, mňam mňam! :-)

      Vymazat
  4. Tenhle chlebík je senzační :) Já se dlouho domácích bála a tenhle byl první, který jsem riskla. Teď už přes rok peču z kvásku a je to úplně v pohodě. Ono se to zdá složité, ale není.
    Hezké Velikonoce přeju!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja pečiem doma chlieb už niečo viac ako 3 roky. Najprv som piekla kváskový, ale pred rokom som objavila takýto podobný fantastický recept a už iný nepečiem. Je to úžasne jednoduché a tá chuť je fantastická. Každý druhý deň sa vinie našou domácnosťou tá úžasná vôňa domáceho pečeného chleba. http://revedevivre.blogspot.sk/2015/08/domaci-chlieb.html
    Ten Tvoj vyzerá skvele. Andrea

    OdpovědětVymazat