03/04/2015

Poslední dobou jsem měla víc volného času, než jsem normálně zvyklá, tak jsem zase vymýšlela, do čeho se pustit. A napadlo mě ( v závislosti na pozitivní reakce obdarovaných mými výtvory a jejich okolím) pustit se do háčkovaných dek pro miminka, háčkovaných hraček, které jste tady už několikrát viděli, a dalších výrobků (hlavně) pro děti, protože sehnat originální a stylové kousky z kvalitních materiálů může být stále ještě těžké. Nápadů mám spoustu, tak uvidíme, jak to dopadne...
V co nejbližší době plánuji otevřít obchůdek na fleru, ještě čekám na logo, tak snad se dočkám :-)
Jako malou ochutnávku tu mám šedo - mintovou dečku z jemné merino vlny ( která mi vůbec nešla vyfotit :-))
















2 komentáře:

  1. Moc krásný... a ty barvy... Tak ať se daří;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Zkusím a uvidím, ono prosadit se na fleru mezi tolika prodejci asi nebude nejjednodušší...

      Vymazat